نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 16:11

گفت‌وگوی بی‌واسطه مسؤولان و دانشجویان؛ رؤسای قوا روز دانشجو به کدام دانشگاه‌ها می‌روند؟

رؤسای قوای 3 گانه، وزرا، نمایندگان مجلس و جمعی از مسؤولان به مناسبت روز دانشجو این هفته به دانشگاه‌های مختلف می‌روند و با دانشجویان گفت‌وگوی بی‌واسطه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رؤسای قوای 3 گانه، وزرا، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولین به مناسبت روز دانشجو این هفته به دانشگاه های مختلف می روند و با دانشجویان گفتگو بی واسطه ای خواهند داشت. 

بر این اساس بنا بر کسب اطلاع خبرنگار فارس از مسئولین تشکل‌های دانشجویی، برنامه رؤسای قوا برای حضور در جمع دانشجویان تاکنون به شرح ذیل است: 

آیت الله رئیسی رئیس جمهور چهارشنبه 15 آذر میهمان دانشجویان شهید بهشتی خواهد بود. محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز چهارشنبه به دانشگاه علوم تحقیقات خواهد رفت و حجت الاسلام و المسلمین اژه ای رئیس قوه قضاییه در جمع دانشجویان ارومیه ای حاضر خواهد شد. 

علاوه بر رووسای 3 قوه، علیرضا زاکانی شهردار تهران در دانشگاه علامه، اسماعیلی وزیر ارشاد در دانشگاه صداوسیما، بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دانشگاه امیر کبیر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم در دانشگاه شریف، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در دانشگاه علم و صنعت و اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع انجمن های علمی حضور یافته و گفتگوی رو در رویی با آن‌ها خواهند داشت. 

گفتنی است جمعی از نمایندگان مجلس نیز در دانشگاه‌های تهران حاضر خواهند شد و با دانشجویان گفتگو می‌کنند.

پایان پیام/ ت 1323

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591334

مهمترین اخبار ایران و جهان: