نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 15:17

دستاوردهای قابل ملاحظه پلیس کرمانشاه در طرح پیشگامان امنیت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پیشگامان امنیت در استان، گفت: پلیس بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح پیشگامان امنیت طی چهار روز گذشته در استان، اظهار کرد: ۳۰۰ نقطه استان در راستای اجرای این طرح از وجود سارقین، برهم زدنندگان نظم عمومی و معتادان پاکسازی شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیار خوبی این طرح در سطح استان، گفت: تعداد ۳۸۱ دستگاه خودرو سرقتی و موتورسیکلت سرقتی کشف و  ۱۵۴ سارق دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تعدا زیادی اموال مسروقه از جمله  ۳۲ نوع انواع اموال مسروقه و موبایل کشف شد.

وی گفت: در طول انجام این طرح ۶۴ نفر که حکم جلب داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

حاجیان با اشاره به کشف بیش از ۱۹ کیلو انواع مواد مخدر، گفت: ۵۵۴ نفر معتاد متجاهر در سطح استان کرمانشاه دستگیر و تحویل کمپ داده شدند.

 

وی، از ادامه اجرای این طرح را به طور مستمر در استان خبر داد و افزو:  اجازه نمی‌دهیم که تعدادی سارق و معتاد مخل نظم و امنیت در استان شوند. برخورد پلیس یک برخورد بدون اغماض است و مطمئنا دستبند سرد پلیس بر دست آن‌ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: طی این ۸ ماه سپری شده از سال‌جاری، سرقت در استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به صفر و رسیده ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های گسترده‌تر و همکاری مردم تا پایان سال سرقت در استان منفی خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591278

مهمترین اخبار ایران و جهان: