نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:14

بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد فعال‌تر از همیشه/کسب 5 عنوان خبرگزاری فارس در جشنواره ابوذر

در جشنواره ابوذر امسال شاهد حضور پر رونق و رسانه‌ها و اصحاب رسانه با آثار و تولیدات مختلف بودیم که نسبت به سالهای گذشته همچنان که داوران می‌گفتند کیفیت کارها بهتر به نظر می‌رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ وقتی به نام استان کهگیلویه و بویراحمد روی نقشه نگاه می‌کنیم یکی از استان‌های کم جمعیت و با وسعت کم در ایران بوده که گاه همین استان در زمینه های مختلف گوی سبقت را از استان های بزرگ کشور یعنی همان استان های توسعه یافته و صنعتی و پیشرفته ربوده است که یکی از این عرصه ها حوزه رسانه و کار خبری  و اطلاع‌رسانی است.

استانی که اکنون شاید بیش از استانهای بزرگی مثل اصفهان و یزد و کرمان رسانه و خبرنگار داشته باشد و حوزه رسانه این استان در زمره فعال ترین حوزه های رسانه ای در کشور به شمار می رود که در نوع خود جای بسی شگفتی و البته خوشحالی و مسرت است.

 

هر چند که این توسعه یافتگی از لحاظ کمیت به کیفیت چندان سرایت نکرده و البته رسانه های این استان برای کیفی سازی کارهای خود و آثار نیاز به همت بیشتری دارند.

اما در طول چند سال اخیر یکی از کارهای خوب و ارزنده در حوزه رسانه برگزاری جشنواره ابوذر از سوی بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد است که پای کارتر از همه دوره‌ها در خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در هر زمینه‌ای است.

بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر این، در مناسبت ها و برنامه های مختلف نیز پیشگام دستگاه‌های فرهنگی بوده و در تشویق و ترغیب اصحاب رسانه به پردازش موضوعات مهم نقش اساسی بر عهده دارد که در حوادث اخیر کشور به درستی وظیفه خود را انجام داد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز بر این موضوع صحه گذاشت که بسیج رسانه استان در حوادث اخیر کشور و استان نقش بسزایی در آگاه سازی و همراه کردن رسانه‌ها داشته است.

اما در جشنواره امسال شاهد حضور  پر رونق و رسانه‌ها و اصحاب رسانه با آثار و تولیدات مختلف بودیم که نسبت به سالهای گذشته همچنان که داوران می‌گفتند کیفیت کارها بهتر به نظر می‌رسید.

در این دوره خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویر احمد نیز به مانند ادوار گذشته توانست برخی از جوایز را در بخشهای مختلف از آن خود کند که از مهمترین آنها می توان به تندیس عکس خبری توسط عکاس این خبرگزاری امین صداقت و همچنین لوح تقدیر و تندیس بهترین گزارش تحقیقی و مقام دوم مصاحبه و دو مقام دیگر در مصاحبه و گزارش خبری توسط خبرنگاران این خبرگزاری اشاره کرد.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040778

مهمترین اخبار ایران و جهان: