نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 09:02

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۲۶۰ نفر در روستای «گزشرقی» بندرگز

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام کاروان سلامت بهداشتی، درمانی و حمایتی به روستای گز شرقی بندرگز خبر داد و گفت ۲۶۰ نفر از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان سلامت هلال احمر استان با ظرفیت ۱۶ پزشک و پیراپزشک داوطلب شامل دو پزشک عمومی، یک متخصص داخلی، یک متخصص اطفال، یک پزشک داروساز، یک متخصص تغذیه به روستای گز شرقی بندرگز اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: دو پرستار، یک ماما، سه تکنسین دارویی، یک کارشناس بینایی سنجی، یک کارشناس شنوایی سنجی داوطلب هلال احمر و یک کارشناس اورژانس اجتماعی بهزیستی هم کاروان هلال احمر را همراهی کردند.

وی گفت: این کاروان سلامت در مدت یک روز ۲۶۰ بیمار مراجعه کننده را ویزیت کرده و به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دارو به صورت رایگان تحویل دادند.

غریب آبادی ادامه داد: در بخش حمایتی کاروان سلامت ۳۶ بسته معیشتی به ارزش ۲۹ میلیون تومان به همراه ۱۰ بسته لوازم التحریر میان خانواده‌ها و دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

وی گفت: از ظرفیت اعضای جوانان تیم سحر برای بازی و سرگرمی کودکان و از مربیان آموزشی جهت آموزش کمک‌های اولیه به مردم استفاده شد.

گفتنی است؛ برپایی غرفه یادواره شهدای امدادگر در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی بندرگز از دیگر برنامه‌های جانبی کاروان سلامت بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026834

مهمترین اخبار ایران و جهان: