نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 15:07

اجرای ۸۰ طرح عمران شهری در بوشهر

شهردار بوشهر گفت: در یک سال و سه ماه گذشته تاکنون 80 پروژه عمران شهری عملیات اجرایی آنها آغاز شده که افتتاح آنها بر اساس برنامه زمان‌بندی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر ظهر امروز در آیین اختتامیه پانزدهمین نکوداشت روز بوشهر، اظهار داشت: در یک سال و سه ماه گذشته تاکنون 80 پروژه عمران شهری عملیات اجرایی آنها آغاز شده که افتتاح آنها بر اساس برنامه زمان‌بندی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: سیاه‌نمایی خدمات و فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف شهر بوشهر از سوی برخی افراد بی‌انصافی است، چرا که خدمات شهری به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود هر چند مشکلات زیادی وجود دارد.

حیدری تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر را یکی از پروژه‌های شاخص عمران شهری دانست و بیان کرد: این پروژه با وجود برخی مشکلات، روند اجرایی آن تسریع یافته و تلاش می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.

وی تسریع در ساخت گذر سرتل به تنگک به طول 4 کیلومتر، ساخت پارک لیل در سه فاز، ساخت و تکمیل طرح‌های عمران شهری و خدماتی در بافت تاریخی بوشهر را از دیگر پروژه‌ها دانست و اعلام کرد: در یکسال گذشته به مساحت افزون بر 100 هزار متر مربع معابر محلات مختلف شهر بوشهر آسفالت شده است.

این مقام مسئول اجرای طرح‌های خدمات شهری و عمرانی را بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه داشت: ساخت فانوس دریایی بوشهر مورد توجه قرار گرفت و این پروژه تحویل پیمانکار داده شده است.

حیدری با اشاره به اینکه یادمان شهدای گمنام بوشهر در پارک شغاب ساخته شد، ابراز کرد: بیشتر اراضی شهر بوشهر محصور پادگان‌های نظامی است که تعیین تکلیف برخی از این اراضی برای توسعه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته تلاش شده بدهی شهرداری بوشهر به میزان 100 میلیارد تومان مربوط به سال‌های قبل پرداخت شود.

این مقام مذکور ساماندهی وضعیت دفع پسماند شهری را یکی دیگر از موفقیت‌ها دانست و عنوان کرد: با همکاری شورای شهر بوشهر کارهای بزرگ و مهمی انجام شده و ادامه دارد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086378

مهمترین اخبار ایران و جهان: