نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 18:35

انقلاب اسلامی اقامه معروف است

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: انقلاب اسلامی را باید اقامه یک معروف بسیار بزرگ در برابر منکران طاغوتیانی که در این عصر و زمان وجود دارد، قلمداد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید روح‌الله موسوی‌زمانی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ دی‌ماه در دومین روز از دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی را باید اقامه یک معروف بسیار بزرگ در برابر منکران طاغوتیانی که در این عصر و زمان وجود دارد، قلمداد کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در برایر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ایادی آن‌ها که منشا کراهت، خیانت و منشاء خشونت، ترور و بسیاری از فضایل در دنیا هستند در برابر انقلاب اسلامی به‌عنوان مشعل فروزان ظهور و بروز کرده و به تعبیر امام راحل(ره) این انفجار نور در برابر آن سیاهی و تاریکی‌ها تا به امروز باقی‌مانده است.

امام جمعه اسلام آبادغرب  اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در وضعیت کنونی انقلاب اسلامی ما در حال نزدیک شدن به قله‌ها هستیم؛ این تعبیر و تشبیه نیارمند تبیین است. 

وی اشاره‌ای به تهدیدها و توطئه‌های دشمنان نسبت به نظام داشت و افزود‌: دشمن فکر می‌کند انقلاب ما، نوپا و بی‌تجربه است که با هر توطئه و تهدید آن‌ها میدان به درشود؛ دشمن بداند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین تهدیدی را پاسخگو هستند.

وی حضور حداکثری در انتخابات را مایه اقتدار نظام دانست و گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، پیام اقتدار و همبستگی ملت ایران به دشمنان مخابره می‌کند.

موسوی‌زمانی با اشاره به قانون جدید شفافیت مالی کاندیداها در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: باید این قانون در سطوح دیگر نیز گسترش پیدا کند و منحصر با انتخابات مجلس نباشد؛ همه مدیران مسوولان در سطوح مختلف باید شفافیت مالی قبل و بعد از مسوولیت را اعلام کنند. 

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658134

مهمترین اخبار ایران و جهان: