نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 20:15

خدمات دولت رئیسی در کهگیلویه بزرگ به روایت معاون استاندار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرستان کهگیلویه به خصوص شهر دهدشت به خاطر تأمین زمین بیش از ۱۲۰۰ واحد کلنگ زنی و یک هزار و ۱۰ واحد در حال ساخت داریم که با پیشرفت فیزیکی متفاوت بالای ۲۰ تا ۶۰ درصد در حال اجرا هستند.

علی محمد روستا در حاشیه افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت گفت: امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی سد کوهبرد کهگیلویه افتتاح شد. 

وی از کلنگ زنی بیش از ۱۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و اهدا ۲۲۰ قطعه زمین به ۴۴۰ فرد اقشار ویژه طرح مسکن خبر داد.

روستا از افزون بر ۳۵۰ پروژه ریز، متوسط و کلان که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه ایام الله دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد خبر داد. 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان افتتاح طرح و قریب به یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی وجود دارد.

روستا تصریح کرد: امید است که افتتاح این پروژه ها رونق بیش از پیش به توسعه اقتصادی، گردشگری و صنعت شهرستان کهگیلویه تزریق کند‌. 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه به خصوص شهر دهدشت به خاطر تأمین زمین بیش از ۱۲۰۰ واحد کلنگ زنی و یک هزار و ۱۰ واحد در حال ساخت داریم که با پیشرفت فیزیکی متفاوت بالای ۲۰ تا ۶۰ درصد در حال اجرا هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663234

مهمترین اخبار ایران و جهان: