نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 13:54

لزوم مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تکیه بر مردمی برگزار شدن برنامه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و حضور خانوادگی در این برنامه‌ها را از تاکیدات موکد اعلام کرد و گفت: این حضور مقدمه باشکوه برای مشارکت پرشور در انتخابات اسفندماه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان و تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، میثاق با شهدا و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، به تشکیل جلسات مرکزی ستاد اشاره و اظهار کرد: در این جلسه احکام حقوقی روسای 25 کمیته به صورت تقسیم‌شده ارائه شد و برنامه‌ها متناسب با ایام برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری 22 بهمن را غدیر انقلاب ایران دانسته است، افزود: در این روز نعمت بر مردم صورت عملی گرفته است.
وی با تاکید بر فعال شدن یک تیم ارزیابی برای بررسی عملکرد کمیته‌های فعال شده در ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: پایان بهمن‌ماه نتیجه این ارزیابی‌ها جمع‌بندی و ارائه می‌شود.
ناصر انقلاب اسلامی را امانت شهدا و مردم دانست و تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر سال جاری با شعار« جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» طراحی شده و عملی خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان رهبری، مکتب و ایدئولوژی و مردم را سه رکن انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این سیاست بیانگر مردمی‌سازی برای حضور باشکوه مردم است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی تکیه بر مردمی برگزار شدن برنامه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و حضور خانوادگی در این برنامه‌ها را از تاکیدات موکد اعلام کرد و افزود: این حضور مقدمه باشکوه برای مشارکت پرشور در انتخابات اسفندماه محسوب می‌شود.
ناصر برگزاری پویش پرچم را به عنوان یکی از نمادهای ایام دهه فجر در سردر خانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی معابر و کوچه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم جزو جهاد تبیین هم محسوب می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌ها با شور و نشاط باید در مراکز آموزشی و عمومی به ویژه مساجد برگزار شود. 
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656934

مهمترین اخبار ایران و جهان: