نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 15:30

کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند نه منافع شخصی

امام جمعه رشت با بیان اینکه باید برای انتخاب اصلح دقت کرد و دنبال فردی رفت که دنبال اشرافی‌گری نباشد، گفت: فردی را انتخاب کنید که دنبال منافع شخصی نبوده و منافع ملت را اولویت بداند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون جوانان گلگون کفن ایران اسلامی آبیاری شده و مردم، با بصیرت و هوشیاری همواره توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردند. 

وی با اشاره به آیات و روایات مبنی بر اینکه مسلمان نباید از هرکسی درخواست کرده و دست نیاز به طرف آنان دراز کند، گفت: نباید از انسان‌های بی‌اصالت درخواست و دست نیازمندی دراز کرد که این موضوع به شدت مورد نهی واقع شده و تنها باید به سراغ انسان‌های با اصالت رفت و نیازمندی را مطرح نمود. 

امام جمعه رشت با اشاره بر قدرت نمایی یمنی‌ها در باب المندب و دریای سرخ و دعوت روسیه از یمن افزود: عدم حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها می‌تواند از دیگر فرض‌ها و دلیل این دعوت روسی‌ها از رهبران یمن باشد لذا اگر آمریکا از منطقه برود منطقه آرام می‌گیرد که این دعوت با استقبال رهبران یمن مواجه شده است. 

فلاحتی با اشاره به انتخابات پیش رو که باید به حضور حداکثری توجه ویژه شود، بیان کرد: اصل اساسی و رُکن رکین امروز، حضور حداکثری در انتخابات است، مقاومت مردم غزه، شهادت ۳۰ هزار زن و کودک در غزه و ملت‌های آزادی خواه دنیا چشمشان به اقتدار جمهوری اسلامی است که این قدرت با حضور مقتدرانه ملت ایران به رخ دنیا کشانده می‌شود و امید جبهه مقاومت و ملت‌های آزادی خواه را دو چندان می‌کند. 

وی با بیان اینکه باید برای انتخاب اصلح دقت کرد و دنبال فردی رفت که دنبال اشرافی‌گری نبوده و انقلابی‌گری را باور داشته باشند، گفت: فردی را انتخاب کنید که دنبال منافع شخصی نبوده و منافع ملت را اولویت بداند لذا همه مسؤولیت داریم تا با انتخاب اصلح از ارزش‌های انقلاب مراقبت کنیم. 

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه انتخاب اصلح، خود یک جهاد است و باید مراقبت باشیم تا فردی که دغدغه او آبروی ملت و نظام اسلامی ایران نیست انتخاب نشود، افزود: ملت ایران برای دفاع از ارزش‌ها، تلاش‌های فراوانی کرده و دشمن را در توطئه‌های مختلف ناامید کرده لذا باید مراقبت نمود تا افراد دلسوز و انقلابی و حافظ ارزش‌ها انتخاب شوند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666134

مهمترین اخبار ایران و جهان: