نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 17:07

پارک کامیون در خیابان، بار قاچاق 6 میلیارد تومانی را لو داد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بُرخوار خبر داد.

 سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش حبیب‌آباد شهرستان بُرخوار در پی کسب خبری مبنی بر پارک یک دستگاه کامیون باری مشکوک در یکی از خیابان‌ها بلافاصله در محل حضور یافته و پس از هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به شناسایی راننده اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۵۵۹ عدد انواع لوازم آرایشی ۹۶۰ عدد کیف بچه‌گانه، ۴۳۷ قطعه قلیان، ۲۶۷ قطعه لوازم خودرو و ۲ هزار و ۴۰۰ عدد هندزفری کشف شد.

هاشمی‌فر گفت: راننده و مالک خودرو پس از شناسایی عنوان کرد که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و کالاهای مذکور به صورت قاچاق تهیه شدند که در این رابطه وی دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632234

مهمترین اخبار ایران و جهان: