نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 14:50

دانشگاه الکترونیک و هوشمند راهی برای رسیدن به شفافیت است

در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ایجاد دانشگاه الکترونیک و هوشمند در راستای تحقق شفافیت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هیئت رئیسه دانشگاه در سخنان خود با اشاره به کلام حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه «برعهده من است رازی را از شما پنهان نکنم مگر در امور امنیتی و نظامی» و با استناد به آن بر شفافیت تاکید کرد و گفت: شفافیت در همه امور دانشگاه شامل انجام اقدامات درمانی برای بیمار تا اداره قسمت‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

قناعتی یکی از ملزومات شفافیت را ایجاد دانشگاه الکترونیک دانست و گفت: این برنامه جدی دانشگاه است و تلاش می‌کنیم از دانشگاه الکترونیک به دانشگاه هوشمند برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه، با تاکید دوباره بر اینکه پاسخگویی، شایسته سالاری و شفافیت را در همه فعالیت‌های خود مبنا قرار دهید تا دانشگاه بهتر از پیش رشد کند، گفت: برای تقویت رویکرد خدمت محور و وظیفه دوستی نیاز به فرهنگ‌سازی سازمانی داریم. این موارد جز اصولی است که در فرهنگ دینی‌ ما مورد تاکید قرار گرفته است.

قناعتی رعایت اصول معنوی، در کنار حکمرانی و سیاستگذاری صحیح را منجر به پیشرفت مضاعف دانشگاه دانست و گفت: همه کمک کنیم الگوی صحیح حکمرانی در محیط دانشگاه اجرا شود تا این امانت را به سلامت به مقصد برسانیم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های کنترل عفونت بیمارستانی گفت: کنترل عفونت را جدی بگیرید و در جلسه روسای بیمارستان‌ها اهمیت این مقوله را یادآور شوید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908534

مهمترین اخبار ایران و جهان: