نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 12:15

پیشگیری از اعتیاد و تولید ثروت؛ 2 رویکرد طرح «یاریگران زندگی»

رئیس هیأت مدیره مجمع خیران «یاریگران زندگی» کشور، پیشگیری در حوزه مواد مخدر و تولید ثروت در روستاها را دو رویکرد اصلی طرح یاریگران زندگی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا نبی، رئیس هیأت مدیره مجمع خیران «یاریگران زندگی» کشور پیش از ظهر امروز در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیأت امنا و هیأت مدیره مجمع خیران «یاریگران زندگی» استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: استاندار سمنان همواره در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی پیشرو بوده و روحیات جهادی و میدانی ایشان قابل‌تقدیر است.

وی تصریح کرد: سمنان، دوازدهمین استانی است که مجمع خیران یاریگران زندگی در آن تشکیل و اقدامات این مجمع آغاز خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیران «یاریگران زندگی» کشور ادامه داد: پیشگیری در حوزه مواد مخدر و تولید ثروت در روستاها دو رویکرد اصلی ما در طرح یاریگران زندگی بوده که در کشورهای توسعه‌یافته نیز در حال اجراست.

نبی بیان کرد: این دو اقدام مهم خوشبختانه از تأکیدات و برنامه‌های کاری و سیاست‌گذاری‌شده استاندار سمنان در استان نیز محسوب می‌شود.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیران «یاریگران زندگی» کشور ادامه داد: استاندار سمنان تنها استانداری در کشور بوده که تاکنون راهکار عملی را در حوزه پیشگیری مواد مخدر و اعتیاد و ایجاد و تولید ثروت در روستاها ارائه داده است.

نبی تصریح کرد: در چند سال آینده با کمبود نیرو برای کار در واحدهای صنعتی مواجه خواهیم شد و مواجهه با پیرسالی یک بحران است.

وی تصریح کرد: حضور استاندار سمنان با تفکرات و برنامه‌های ویژه تولید ثروت در روستاها، یک فرصت بی‌نظیر برای استان است.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیران «یاریگران زندگی» کشور ادامه داد: کشور ایران و استان سمنان مملو از ظرفیت‌های غنی است و می‌توانیم با اقدامات مطلوب، غیرت، همت و عشق، کشور و استان خود را بسازیم.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199934

مهمترین اخبار ایران و جهان: