نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 11:43

آمادگی سمنان برای رشد زیرساخت‌های تأمین مالی از بازار سرمایه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در این استان با کمبودهایی برای تأمین مالی مواجه هستیم که آمادگی برای رشد و توسعه زیرساخت‌های تأمین مالی در استان از محل بازار سرمایه وجود دارد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در همایش تأمین مالی از سرمایه در استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار ایران و مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران و سایر مدیران بورس کشور برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد تعادل بین مهار تورم و رشد تولید از دغدغه‌های ما در این استان است.

وی اضافه کرد: یکی از روش‌های تأمین مالی ایجاد سکوهای تأمین مالی برای واحدهای دانش‌بنیان، خرد و پیشران است که مدنظر قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: ما آمادگی داریم برای همکاری و همراهی همه‌جانبه، در کنار سازمان بورس کشور باشیم و پنل‌های خوبی امروز در راستای تأمین مالی از بازار سرمایه برگزار می‌شود.

صادقی ادامه داد: اقتصاد ما در استان سمنان به‌صورت خصوصی بسیار پررنگ است که می‌توان گفت یک مزیت بسیار مطلوب به حساب می‌آید.

وی عنوان کرد: وجود نیروی انسانی باسواد، ماهر و مطلوب در استان سمنان از دیگر مزیت‌ها و پتانسیل‌های این استان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ما در این استان با کمبودهایی برای تأمین مالی مواجه هستیم که آمادگی برای رشد و توسعه زیرساخت‌های تأمین مالی در استان از محل بازار سرمایه وجود دارد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204678

مهمترین اخبار ایران و جهان: