نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 13:55

کاروان «زیر سایه خورشید» مهمان زنجانی‌ها

دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان گفت: خادمان حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» از روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه به مدت یک هفته مهمان مردم زنجان خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام ابوالفضل خالقی، دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان در جمع خبرنگاران از حضور خادمان حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در استان زنجان از روز پنج شنبه چهارم خردادماه به مدت یک هفته خبر داد و اظهار کرد: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضور مسئولان و عموم مردم روز پنجشنبه ساعت ۱۱ و 30 دقیقه از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان با اشاره به برنامه دیدار خادمان رضوی با امام جمعه زنجان و حضور در حسینیه اعظم زنجان در نخستین روز حضور خود در زنجان گفت: دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان قرآنی، حضور در زندان مرکزی زنجان به همراه پرچم متبرک حرم رضوی و دیدار با زندانیان و خیرین ستاد آزادسازی زندانیان، حضور در موسسه خیریه مهرانه زنجان، دیدار با بیماران در بیمارستان و برگزاری جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) در شب ولادت ایشان در هیأت ثارالله زنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام ریاضت و با حضور حاج مهدی رسولی و حاج سید رضا نریمانی از برنامه‌های خادمان رضوی در شهر زنجان است.

وی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های سلطانیه و خرمدره در روز دوشنبه هشتم خردادماه خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهید«مهدی هادی» از شهدای امنیت اقتصادی استان در شهرستان سلطانیه و مراسم استقبال از خادمان رضوی و برگزاری جشن در روز دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء در مقابل مسجد رسول الله خرمدره نیز از برنامه‌های خادمان رضوی در این شهرستان‌ها خواهد بود.

خالقی اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید در روزهای شنبه و یکشنبه 6 و هفت خردادماه نیز میزبان اقشار مختلف مردم در شهرهای انگوران، دندی و ماهنشان هستند.

به گفته دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان، شرکت در جشن خیابانی در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) و حضور در شرکت عایق‌های الکتریکی پارس و سایر شرکت‌های سطح استان از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235578

مهمترین اخبار ایران و جهان: