نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 11:16

۲۹۰ مددجوی اصفهانی در صنایع کوچک بکار گرفته شدند

اصفهان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از به کارگیری مددجویان مستعد اشتغال این نهاد در صنایع کوچک این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد رضایی همزمان با سالروز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۲۹۰ مددجوی مستعد اشتغال به کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه‌های اقتصادی استان معرفی و مشغول به کار شدند.

وی توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت و پنج دهک پایین درآمدی جامعه را از اهداف اصلی معرفی مددجویان به صنایع کوچک خواند و ادامه داد: کارفرمایان صنایع کوچک و بنگاه‌های اقتصادی با به کارگیری مددجویان، تسهیلاتی بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی این نهاد در سطح استان برای معرفی کارجویان تحت پوشش به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تأمین نیروی کار، افزود: بیشترین آمار بکارگیری مددجویان در صنایع کوچک استان، در شهرستان دهاقان بوده که با معرفی ۵۷ مددجوی مستعد اشتغال و با ارائه تسهیلاتی بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به کارفرمایان صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای اشتغال پایدار و رسیدن مددجویان به مرحله خودکفایی، گفت: امسال ارائه آموزش منجر به اشتغال برای ۳۵۰ مددجوی متقاضی، همچنین معرفی هزار و ۱۷۰ مددجوی مستعد اشتغال به مراکز کاریابی از جمله برنامه‌هایی است که در رأس فعالیت‌های این حوزه قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439478

مهمترین اخبار ایران و جهان: