نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 03:56

تلاش برای رفع مشکلات مردم قم باید جای حواشی را بگیرد

سخنگوی شورای شهر قم با تاکید بر اینکه خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) توفیق بزرگی است، گفت: مردم درگیر بحث‌های سیاسی نیستند و ما هم باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله امرالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به همراه نرجس نیازمند رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس در قم حضور یافتند و با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند. 

امرالهی با بیان اینکه مردم مشغول زندگی خود هستند و به بحث‌های سیاسی کاری ندارند، اظهار کرد: تلاش همه ما باید این باشد که از حواشی پرهیز کرده و به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) توفیق بزرگی است، عنوان کرد: انسان در هر جایی می‌تواند با انجام کار درست نزد خداوند متعال روسفید باشد، در شهرداری افراد بسیاری هستند که در خدمت به مردم پیشرو بوده و کار آن‌ها مورد رضایت خداوند است. 

 

نیازمند عضو دیگر شورای شهر قم نیز طی سخنانی با تاکید بر اینکه خبر و اطلاع‌رسانی یک رسالت مهم است، اظهار کرد: خبرنگاران در رفع مشکلات مردم مسیر سختی را پیش‌رو دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از همه موضوعات جامعه اطلاع دارند، گفت: خبرنگاران چشمان ناظر هستند که می‌توانند از مشکلات و مسائل شهر آگاه شده و این مسائل را به اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان منتقل کنند.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433078

مهمترین اخبار ایران و جهان: