نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:57

میزبانی اردبیل از مسابقات ورزش دانش‌آموزی شایسته است

اردبیل- رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: میزبانی استان اردبیل از مسابقات ورزشی دانش آموزان در دو رشته فوتسال و والیبال شایسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بابویی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر کشور در دو رشته والیبال و فوتسال در استان اردبیل اظهار کرد: تربیت بدنی و ورزش و فعالیت‌های جسمانی به ویژه جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی دانش آموزی به عنوان کارگاه عظیم تعلیم و تربیت ابزاری مؤثر در مسیر رشد ارزش‌های اخلاقی سلامت و فرهنگ صلح و دوستی است.

وی با اشاره به تقویت مدارس دوستدار و حامی تربیت بدنی و ورزش خاطرنشان کرد: مدارس دوستدار و حامی تربیت بدنی و ورزش مدارسی پرتلاش پر نشاط و زنده خواهد بود و مدارس امروز ما به این طراوت و نشاط نیازمند است.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی نقش بی‌بدیل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در یادگیری، علم آموزی، شادابی و نشاط مدارس را یادآور شد و بیان کرد: ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان امری ضروری و واجب است و باید نسبت به توسعه همه جانبه جشنواره و مسابقات ورزشی که عاملی انگیزش بخش در بین معلمان و دانش آموزان است، اهتمامی جدی صورت گیرد.

بابویی حضور مستمر کلیه مخاطبان در فضای ورزش و تربیتی را در تقویت بیش از پیش نظام استعدادیابی در ورزش دانش آموزی مؤثر دانست و تصریح کرد: این دانش آموزان در کنار رقابت ورزشی در کلاسی مملو از درس زندگی و باهم زیستن نیز حضور دارند.

وی از حسن میزبانی استان اردبیل از مسابقات ورزشی دانش آموزان در دو رشته والیبال و فوتسال دختران و پسران مقاطع ابتدایی تقدیر کرد و گفت: میزبانی استان اردبیل در این دوره از مسابقات به شایستگی انجام شده و از مدیران و دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات در استان اردبیل تقدیر می‌کنیم.

بابویی گفت: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی پسران و سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور با نام شهدای «مدارس زینبیه» و «ثارالله شهرستان میانه» و نیز شهید شاخص ورزش کشور «شهید روح الله عجمیان» مزین شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428978

مهمترین اخبار ایران و جهان: