نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 11:05

آغاز و بهره‌برداری از ۶۶۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان پاوه

کرمانشاه- فرماندار پاوه از آغاز عملیات و یا بهره‌برداری ۶۶۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت سال جاری ۴۵ طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز و یا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی شهرستان پاوه طی هفته دولت، افزود: با افتتاح پروژه گازرسانی به ۲ روستای داریان و ورا در روزهای آتی و گازرسانی به روستاهای محور نروی و هجیج، همه روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شود و پاوه از نظر گازرسانی سبز خواهد شد.

فرماندار پاوه به پروژه‌های افتتاحی در حوزه بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با آسفالت جاده روستا بله‌ای بخش باینگان، آخرین جاده روستاهای شهرستان پاوه نیز آسفالته می‌شود.

حیدری از آغاز عملیات پروژه کنارگذر پاوه با اعتبار اولیه هفت هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه تأثیر بسیار مهمی در اقتصاد پاوه و حل مشکل ترافیک این شهر خواهد داشت.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه انتقال آب شرب از هانی کوان و گازرسانی به روستاهای باقی مانده این شهرستان از دیگر پروژه‌های مهم دولت در پاوه است که در حال انجام هستند.

حیدری یکی دیگر از پروژه‌های هفته دولت سال جاری را تأمین آب شرب نوسود و روستاهای تابعه همجوار دانست و تصریح کرد: این اقدام در دست اجرا یک کار جهادی برای محرومیت زدایی از چهره این شهرستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474678

مهمترین اخبار ایران و جهان: