نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 02:02

تقی‌پور: منتظریم تا وضعیت جاوید و فخیم در کمیته استیناف مشخص شود

سرمربی مس سونگون گفت: با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم و امیدواریم با رفع محرومیت فخیم و جاوید در کمیته استیناف وضعیت بهتری پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل تقی‌پور، بعد از پیروزی 4 بر یک مس سونگون مقابل سفیر گفتمان اظهار داشت: از ابتدای هفته تیم سفیر گفتمان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و حتی به بازیکنانم گفته بودم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. زمان کمی برای ریکاوری داشتیم. با توجه به بازی سنگین هفته گذشته مقابل سن‌ایچ  با 2 روز تمرین به مصاف سفیر رفتیم که خدا را شاکرم با توجه به خستگی بازیکنانم، توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد شرایط بازی گفت: در ابتدای نیمه دوم یک گل دریافت کردیم، اما بازیکنانم به خوبی توانستند بازی را اداره کنند و توانستیم به تعداد گل‌های خود اضافه کنیم و به 3 امتیاز شیرین این بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درمورد محرومیت مهدی جاوید و فرهاد فخیم گفت: منتظریم که جلسه اعتراض مهدی جاوید در کمیته استیناف سه‌شنبه این هفته برگزار شود. فرهاد فخیم هم با اعلام کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات بازی قبلی تا اطلاع ثانوی محروم است و باشگاه در تلاش است تا مشکل این دو بازیکن را رفع کند.

وی افزود: با توجه به کمبود بازیکن و نبود چند بازیکن کلیدی، در بازی اخیر خود حسین سبزی که بعد از بازی‌های تیم ملی دانشجویان به تیم اضافه شده بود را به میدان فرستادیم، اما متاسفانه وی نتوانست آن‌طور که باید، خودش را نشان بدهد. امیدوارم تا نیم‌فصل با بازگشت مهدی جاوید و فرهاد فخیم بتوانیم محدودیتی که در خصوص بازیکن داریم را رفع کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474334

مهمترین اخبار ایران و جهان: