نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 10:00

۶ پروژه ورزشی در روستاهای اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از بهره‌برداری۶ پروژه ورزشی در روستاهای استان اردبیل در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل توانست ۶ پروژه ورزشی روستایی را در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، انگوت و خلخال به بهره‌برداری برساند.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی چند منظوره روستای قره‌قییه، زمین چمن مینی‌فوتبال روستای قره‌خان بیگلو، زمین چمن مینی‌فوتبال روستای خلیل‌آباد و آراللو، سالن چند منظوره شهدای روستای طولش و زمین چمن مینی‌فوتبال روستای بفراجرد است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا پایان سال چهار پروژه ورزشی دیگر نظیر سالن چند منظوره روستای «انی» شهرستان گرمی، زمین مینی چمن فوتبال روستای گندشمین اردبیل، زمین مینی‌فوتبال بخش ثمرین و روستای آقا محمد خان در انگوت به بهره‌برداری خواهد رسید.

ورودی با اشاره به اینکه هیئت روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل یکی از هیئت‌های موفق در سطح استان و کشور است، افزود: برگزاری جام پرچم یکی از فاخرترین مسابقاتی بود که در سطح استان اردبیل با حضور بیش از پنج هزار ورزشکار و بیش از ۷۰۰ تیم از روستاها برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه از مهمترین اقداماتی که می‌تواند جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه دارد، برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها است، خاطرنشان کرد: هیئت روستایی استان اردبیل توانست در این حوزه اقدامات مؤثری را انجام دهد که مهمترین آن برگزاری همین مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم بود که این مسابقات توانست جوانان روستا را با یک جریانی مواجه کند که تمام فکر و تمرکزشان به این مسابقات باشد و خود را از هنجارهای اطراف و آسیب‌های اجتماعی دور نگه دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472534

مهمترین اخبار ایران و جهان: