معاون فنی و راههای روستایی خراسانشمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۸ هزار و ۶۰۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز علی ربانی، معاون فنی و راههای روستایی خراسانشمالی در گفتوگو با رسانهها اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۸ هزار و ۶۰۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسانشمالی برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.
وی گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۵۹۴ تماس مردمی با اپراتور برقرار شد که حاکی از افزایش ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
معاون فنی و راههای روستایی خراسانشمالی افزود: وضعیت جوی، شکایت از شرکتهای باری و مسافری، مشکلات مشاهده شده در جادهها و پیگیری شکایات، عمدهترین مواردی است که کاربران جادهای طی این مدت در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کردهاند.
وی تصریح کرد: آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در محورها از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ به کاربران جادهای ارائه میدهد.
پایان پیام/س