نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 09:09

معاونان وزیر بهداشت در مرز مهران به خط شدند

همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان ایلام، معاونان وزیر نیز در مرز مهران به خط شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونان وزارت بهداشت، روز گذشته در شهرستان‌های استان ایلام حاضر شدند و از خدمات حوزه سلامت در مراکز بهداشتی، درمانی و دانشگاهی این استان بازدید کردند.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، از بیمارستان‌های رازی و شهدای ملکشاهی، کتابخانه مرکزی، خوابگاه‌های ۲۴ واحدی متخصصان، ۱۶ واحدی متأهلین و همچنین ساختمان دانشکده پزشکی بازید کرد.

در جریان این بازدید مقرر شد ۲۰ میلیارد ریال برای محوطه‌سازی کتابخانه مرکزی، ده میلیارد ریال برای تجهیز مرکز رشد، ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز خوابگاه متاهلی و ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی اختصاص یابد و همچنین با ساخت ۱۰ زیست پزشک محل اسکان پزشکان، متخصصان و رزیدنت‌ها موافقت شد.

عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در پردیس دانشگاهی واقع در بانگنجاب حاضر شد و از خوابگاه‌های کوثر، اهل بیت، بوستان یک، دو و سه و کتابخانه مرکزی بازید کرد و همچنین در جریان مسائل و نیازمندی‌های دانشجویان خوابگاهی قرار گرفت.

سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو نیز به شهر سرابله سفر و از بیمارستان امام علی (ع) این شهر بازدید کرد و همچنین در بیمارستان رازی ایلام و انبار دارویی اربعین نیز حاضر شد.

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت نیز دستور پیگیری خرید MRI و سی تی اسکن بیمارستان رازی را داد.

عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان در حال احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بدره بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت و بر تسریع در تکمیل پروژه با توجه به نبود بیمارستان در شهرستان تاکید کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، همچنین به شهرستان دره‌شهر نیز سفر کرده و در جریان آخرین خدمات و نیازمندی‌های بیمارستان ولیعصر (عج) دره‌شهر قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1468534

مهمترین اخبار ایران و جهان: