نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 14:27

حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی عظیم اربعین نشان‌دهنده جهانی بودن این رویداد است

امام جمعه ارومیه گفت: موضوع اربعین یک مسئله مهم است که حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی عظیم نشان‌دهنده جهانی بودن این رویداد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه لین هفته ارومیه اظهار داشت: پیوست ضعیف فرهنگی و رسانه‌ای برای اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم موجب شده است با وجود تلاش همه‌جانبه دولت این خدمات به گوش مردم نرسد که باید این پیوست رسانه‌ای را برای آگاه‌سازی مردم را توسعه داد.

امام جمعه ارومیه افزود: رهبر انقلاب در دیدار با هیئت دولت از تلاش‌های دولت مردمی به دلیل حضور در بین مردم تشکر کرد لذا باید هیئت دولت و رئیس جمهور مسئله مردمی بودن و ساده زیستی را گسترش دهند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه رهبر انقلاب از دولت تشکر کردند اما مشکلاتی نیز وجود دارد که با همدلی و تلاش بیشتر باید این مشکلات برطرف شود.

قریشی عنوان داشت: جلب رضایت خداوند و خدمت به مردم باید رمز فعالیت تمام دولت ها باشد و این دو نکته محوری‌ترین مسئله است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: افزایش صادرات، رشد سرمایه گذاری، کاهش نقدینگی، کاهش بیکاری، راه اندازی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، افزایش ۱۰درصدی تولید بنزین و افزایش ۴۵درصدی ارائه تسهیلات بانکی برای حمایت از تولید از اقدامات قابل تقدیر دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اجتماع عظیم مردمی در پیاده رویی اربعین تصریح کرد: مسئله اربعین یک مسئله مهم است و حضور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی عظیم نشان دهنده این است که راه و حرکت اباعبدالله یک مسئله جهانی است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480034

مهمترین اخبار ایران و جهان: