نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 13:47

هنر ابزار بیان دغدغه‌ها است

قزوین- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر ابزاری برای بیان دغدغه‌ها است و باید از آن برای خلق ارزش و معنا استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه خادمی شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران که به همت حوزه هنری استان قزوین برگزار شده بود اظهار کرد: ساحت هنر در برخی رشته‌های هنری مخصوصاً خوشنویسی کمتر دچار تغییر و تحول شده است.

وی با بیان اینکه خوشنویسی همواره اصالت خود را حفظ کرده است، افزود: این حفظ اصالت ظرفیت قابل توجهی محسوب می‌شود و نیاز به احیا دارد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنر ابزاری برای بیان دغدغه‌ها است و باید از آن برای خلق ارزش و معنا استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران نشان داد با فعال کردن ظرفیت بانوان در حوزه‌های مختلف می‌توانیم تحقق آرمان را رقم بزنیم.

خادمی با بیان اینکه زن ایرانی مسلمان منبع ایجاد آرامش است ادامه داد: این آرامش بخشی زن نه تنها در خانواده بلکه در اجتماع نیز نمود پیدا می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: امروز کشور قدردان آرامشی است که بانوان این جامعه ایجاد کرده‌اند و باید ظرفیت این قشر از جامعه بیش از هر زمانی دیده و درک شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031366

مهمترین اخبار ایران و جهان: