نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 19:04

۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر رایگان برای پروژه های خراسان جنوبی جذب شد

بیرجند-مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر رایگان برای پروژه های عمرانی خراسان جنوبی جذب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح جمعه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت محور بین گلزار شهدای بهشت اکبر و گلزار شهدای بهشت امام حسین (ع) و راه بین مزارع در شهرستان فردوس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به در نظر گرفتن قیر رایگان برای آسفالت گلزار شهدا و راه‌های بین مزارع، امسال این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: با توجه به درخواست و مطالبه مردم پیگیری‌های لازم انجام و امروز این پروژه با ۱۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع حجم عملیات به بهره برداری رسید.

هنری بیان کرد: ۱۵۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی برای این پروژه تأمین شده است.

وی به کلیت پروژه‌های مربوط به تأمین قیر اشاره و عنوان کرد: این میزان قیر تأمین شده در یکسال گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله جاده‌های بین مزارع، راه‌های روستایی، حوزه و پایگاه‌های بسیج و مجموعه و مسیرهایی گلزار شهدا مورد استفاده قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: در مجموع و حدود ۱۴۰ پروژه با کمک و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان به پایان رسیده است.

هنری یادآور شد: برای ادامه کار دو هزار تن قیر دیگر نیز تأمین شده است.

وی افزود: طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر رایگان برای پروژه‌های عمرانی خراسان جنوبی جذب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098066

مهمترین اخبار ایران و جهان: