نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 15:27

تداوم تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: براساس تصاویر دریافتی با وجود بارش برف طی ساعات گذشته تردد در تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر دوشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس تصاویر دریافتی و گزارش‌های واصله با وجود بارش برف طی ساعات گذشته تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی با بیان اینکه در محور خلخال - اسالم شاهد وقوع کولاک هستیم، افزود: مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، آسمان صاف و نیمه‌ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.

وثوقی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان استقرار یافته است، گفت: رانندگان و مسافران در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محورهای مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: از مردم و مسافران تقاضا داریم قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و به تجهیزات کامل زمستانی مجهز شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036166

مهمترین اخبار ایران و جهان: