نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:22

جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی‌ها است

صومعه سرا- مسئول کتابخانه عمومی جوادالائمه (ع) طاهرگوراب با بیان اینکه 1500 نفر در جشنواره رضوی شرکت کرده اند، گفت: جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی‌ها است.

سیده مونا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات خود در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: این رویداد مهم فرهنگی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی‌ها است.

مسئول کتابخانه عمومی جوادالائمه (ع) طاهرگوراب به فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان، بویژه کتابخانه جوادالائمه (ع) طاهرگوراب این شهرستان اشاره کرد و افزود: تهیه پویش از مسئولین شهرستان، برگزاری دو اردوی یک روزه برای دانش آموزان دو مدرسه ابتدایی و متوسطه به میزبانی دبیرستان دخترانه دوره اول آیت الله طالقانی و دبستان دخترانه دوره اول و دوم بنت الهدی در بخش طاهر گوراب، برپایی نمایشگاه کتاب رضوی و نشست معرفی کتاب در نمایشگاه کسب و کارهای کوچک خانگی با حضور بسیجیان حوزه و پایگاه خواهران، مدیران، معاونین، دانش آموزان و آنان، مسابقه نقاشی در مدارس و مساجد را بخشی از اقدامات بوده است.

مونا عظیمی همچنین با اظهار امیدواری نسبت به حضور ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در رویداد مهم و ملی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی کتابخانه های عمومی و اقدامات و منابع متنوع این مجموعه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر در جشنواره رضوی در شهرستان صومعه سرا شرکت کردند، ادامه داد: اعضا و مخاطبان کتابخانه های عمومی شهرستان با شرکت در بخش‌های متنوع این رویداد شامل بخش هنری، خوشنویسی، نقاشی و چهار گزینه‌ای و پیوستن به پویش رضوی در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کردند.

این کتابدار فعال در حوزه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی همچنین به نقش مهم کتابداران در معرفی رویداد مهم فرهنگی جشنواره رضوی نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کتابداران شهرستان صومعه سرا در دوره‌های مختلف جشنواره با پیش بینی برنامه‌های مختلف فرهنگی از فرصت حضور دانش آموزان در مدارس برای معرفی آن استفاده کرده و به معرفی خدمات متنوع کتابخانه ها پرداختند.

وی همچنین در ادامه این گفتگو پیشنهاد کرد از فرصت حضور اعضا در کارگاه‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی جهت تبلیغ هر چه بیشتر جشنواره و شناساندن آن به مخاطبان کتابخانه ها استفاده شود.

گفتنی است؛ سیده مونا عظیمی، مسئول کتابخانه جوادالائمه (ع) رابط فرهنگی شهرستان صومعه سرا از کتابداران برتر گیلان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی است که کتابخانه جوادالائمه (ع) طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا یکی از ۶ باب کتابخانه عمومی شهرستان صومعه سرا است که با بیش از ۲۵۰ عضو در ورودی شهر جدید التاسیس طاهرگوراب قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416466

مهمترین اخبار ایران و جهان: