نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 13:17

ساخت زائرسرا در شهر مرزی سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب، از احداث زائرسرای اربعین حسینی در این شهرستان با اعتباری بالغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان‌ بهمتراژ ۵۶۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدراله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب در حاشیه بازید از عملیات ساخت زائرسرای اربعین در این شهرستان، اظهار کرد: زائرسرای اربعین حسینی در سرپل‌ذهاب با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد اربعین به متراژ ۵۶۰ متر مربع احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: به برکت اربعین حسینی ۲۰ میلیارد تومان به شهرداری شهرستان برای تکمیل پروژه‌ها اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه ساخت این پروژه مهم بسیج سازندگی استان برعهده گرفته است، افزود: این زائرسرا تعداد ۱۳ سوئیت دارد که نسبت به تسریع در روند اجرایی تاکیدات لازم شده و به‌صورت سه شیفت پای کار هستند.

وی بر ارائه خدمات لازم به زائرین عتبات عالیات، تسهیل در اسکان و تردد، تامین امنیت تأکید کرد و گفت: رضایت و اطمینان خاطر زائرین اربعین حسینی ویژه باید در اولویت باشد.

بابلی تأکید کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها از حضور چشمگیر زائر در راهپیمایی اربعین، امسال رایزنی برای راه‌اندازی موکب‌ها و ارائه خدمات به زائران، به خصوص در مسیر رفت وبرگشت از عراق تا چند روز پس از پایان سفر و همچنین احصای کمبود های سال‌های قبل در ایام رفت و برگشت زائرین عزیز و برطرف‌کردن آن‌ها باید در دستور کار باشد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428766

مهمترین اخبار ایران و جهان: