نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:21

دلجویی معاون رئیس جمهور از همسر شهید مدافع حرم اراکی

اراک-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طی تماس تلفنی با همسر شهید مدافع حرم که چندی پیش از سوی عده ای هنجارشکن مورد هتک حرمت قرار گرفته بود، دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طی تماس تلفنی با همسر شهید مدافع حرم که چندی پیش از سوی عده‌ای هنجارشکن مورد هتک حرمت قرار گرفته بود، دلجویی کرد.

وی در این تماس تلفنی ضمن دلجویی از همسر شهید مدافع حرم که مورد اهانت و هتک حرمت عده‌ای هنجارشکن قرار گرفته، قول پیگیری تسریع در روند بازرسی به این پرونده را داد.

به گزارش مهر، پیش از این نیز جمعی از بانوان اراکی با حضور منزل شهید، از وی دلجویی کردند.

۲۸ تیرماه و در پاسی از شب بود که در پی امربه معروف بسیار محترمانه همسر یکی از شهدان مدافع حرم در درمانگاه بیمارستان ولیعصر اراک به خانمی که با لباس و پوشش نامناسب بود، وی از سوی ضارب مورد حمله قرار می‌گیرد.

بعد از حمله اولیه همسر شهید در داخل درمانگاه، همسر، مادر و خواهر ضارب که در مسیر خروج همسر شهید کمین کرده بودند، به محض خروج، به وی حمله کرده و با شدت بیشتر و وحشیانه‌تر اقدام به هتک حرمت می‌کنند و در یک اقدام شنیع چادر و روسری از سر همسر شهید کشیده و او را مقابل چشم فرزند بیمارش کتک می‌زنند.

انتشار این خبر، در حالی که مردم متدین و ولایت‌مدار اراک هنوز متأثر از اهانت به ساحت مقدس حضرت علی ابن الحسین (ع) در روز تاسوعای حسینی از سوی عده‌ای اوباش در گلزار شهدا و اهانت به دختر شهید دوران دفاع مقدس بودند، خشم مردم را برانگیخت و آنان را به واکنش واداشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426566

مهمترین اخبار ایران و جهان: