نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 19:43

تیم بسکتبال شهرداری گرگان سال سختی را پیش رو دارد

رئیس سازمان فرهنگی و وزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه مربی در انتخاب بازیکنان تصمیم می‌گیرد، گفت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان سال سختی را پیش رو دارد.

کریم علمی امروز در دیدار با تحریریه خبرگزاری فارس گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهارکرد: حوزه رسانه و خبر حوزه حساسی است و خبرنگاران با دقت بالا، اخبار را رصد کرده و به اطلاع مردم می‌رسانند.

رئیس سازمان فرهنگی و وزشی شهرداری گرگان افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در کنار ورزش به مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی هم توجه کرده و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را در جای جای شهر برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: ما متولی فرهنگ و ورزش نیستیم اما اقدامات زیادی در این راستا انجام داده و در کنار مردم قرار می‌گیریم.

علمی از فعالیت ۱۴ خانه فرهنگ در گرگان خبرداد و گفت: قرارداد این خانه‌ها یکساله بوده و در صورتی که مدیران آن‌ها نتوانند برنامه‌های خوبی اجرا کنند، قرارداد آن‌ها تمدید نخواهد شد.

30 درصد مطالبات بازیکنان شهرداری گرگان پرداخت نشده است

رئیس سازمان فرهنگی و وزشی شهرداری گرگان در خصوص بسکتبال هم عنوان کرد: بسکتبال یک پدیده اجتماعی بوده و امسال کار سختی را در حوزه بسکتبال گرگان داریم.

وی با بیان این که مردم گرگان انتظار دارند، امسال در آسیا افتخارآفرینی کنیم، افزود: سرمربی در انتخاب بازیکنان اختیار تام داشته و پیشنهادات لازم را در این زمینه ارائه می‌دهد.

 

علمی در خصوص پری پتی هم گفت: سن پری پتی بالا رفته و ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد لذا این سرمربی است که در مورد وی تصمیم می‌گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی و وزشی شهرداری گرگان با تأکید بر این که همه مؤلفه‌ها باید در انتخاب بازیکنان بررسی شود، عنوان کرد: مصطفی هاشمی مربی بزرگی است و می‌داند شرایط بسکتبال گرگان حساس است.

وی با بیان این که تیم‌های دیگر از ما جلوتر هستند، اضافه کرد: تیم گرگان در جذب بازیکنان دیر اقدام کرده و باید در جذب بازیکنان قوی عمل کنیم تا تیم خوبی بسته شود.

علمی از بومی بودن کادر بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد و گفت: امسال قراردادها افزایش نخواهد یافت.

به گفته وی ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان بسکتبال باقی مانده و تیم شهرداری گرگان در این زمینه نسبت به سایر تیم‌ها جلوتر است.

رئیس سازمان فرهنگی و وزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: آیتم‌های مختلفی در سالن آزادی گرگان باید رعایت شود تا بازی تا بتوانیم میزبان بازی‌های آسیایی باشیم.

 

علمی گفت: سال گذشته این فرصت را از دست دادیم ولی امسال تلاش می‌کنیم بودجه‌ای را از استانداری گرفته شده تا بتوانیم سالن را تکمیل کنیم و میزبان بازی‌ها در گرگان باشیم.

وی بیان کرد: اولین بازی با تیم عراق است که ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد و اول آبان هم بازی سوپر لیگ کشور است که نیاز است آماده سازی سالن سریع‌تر اتفاق بیفتد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440566

مهمترین اخبار ایران و جهان: