نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 22:16

ماجرای درگیری مسلحانه با پلیس در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: فردی که پس از تیراندازی به سمت منزل یک شهروند کرمانشاهی، اقدام به درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی کرده بود، در تیراندازی متقابل ماموران کشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علی‌رضا دلیری فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عامل تیراندازی به سمت منزل شهروند کرمانشاهی، در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد.

وی در تشریح این خبر، افزود: بعد از ظهر امروز ۴چهارشنبه چهارم مردادماه، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در آدرس تپه فتحعلی‌خان شهر کرمانشاه، بلافاصله ماموران به منظور بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد فردی با هویت معلوم با استفاده از یک قبضه اسلحه کلاشینکف به سمت منزل مسکونی یکی از ساکنان محله تیراندازی کرده است ؛ که در اثر آن شیشه منزل تخریب و یک نفر خانم به علت برخورد شیشه مجروح شده است.

وی ادامه داد: فرد ضارب که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده بود، با توجه به اقدام سریع ماموران و حضور بموقع نیروهای کمکی، حین فرار شناسایی و به وی دستور ایست داده شد؛ اما او بی توجه به اخطارهای داده شده، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

دلیری اضافه کرد: در این راستا با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، ماموران نیز متقابلا اقدام به تیراندازی به سمت متهم کردند ، که در نتیجه وی پس از اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد، اما علیرغم تلاش پزشکان فوت کرد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و توقیف یک‌دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم، خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1407222

مهمترین اخبار ایران و جهان: