نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 09:47

۲۵۰ تن شکر در استان سمنان توزیع می شود

سمنان- دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان از توزیع ۲۵۰ تن شکر ویژه ایام محرم برای عدم کمبود بازار مصرفی خانوار و هیئت‌های عزاداری در ایام افزایش تقاضا، خبر داد.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۲۵۰ تن شکر ویژه ماه محرم و افزایش تقاضا، در استان سمنان توزیع می‌شود، ابراز کرد: این شکر در هشت شهرستان استان به نسبت شاخص‌های شهرستانی شامل جمعیت و هیئت‌های مذهبی و … توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع شکر در برنامه جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان سمنان قرار گرفته است، افزود: در ارتباط با سهمیه کالاهای اساسی هیئت‌های مذهبی نیز طی آخرین نشست ستاد تنظیم بازار، برش استانی تهیه شده تا سهمیه‌ها در آن لحاظ شود.

توزیع گوشت و مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مباشران توزیع این اقلام از سوی شهرستان‌ها معرفی خواهد شد تا بتوانیم توزیع اقلام اساسی مورد نیاز هیئت‌ها را نیز در شهرستان‌ها صورت دهیم.

قاسمی با بیان اینکه تأمین محصولات پروتئینی مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز، بیان کرد: با شرایط به شرایط مناسبت تولیدی که استان دارد، استمرار تأمین و توزیع متناسب با نیاز به خصوص در روزها و هفته‌های آتی و ماه محرم به مثابه اولویت در دستور کار جهاد و ستاد تنظیم بازار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان گوشت و مرغ نیز تأمین اقلام مورد نیاز مردم را به مثابه یک اولویت خود در نظر خواهند گرفت، افزود: در کنار تأمین و توزیع، نظارت بر عرضه نیز از سوی ستاد تنظیم بازار و اصناف و صمت و جهاد کشاورزی و … انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374466

مهمترین اخبار ایران و جهان: