نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 09:33

جشن احیای واحدهای راکد در کردستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: از تمامی ظرفیت‌های مجموعه دولت استفاده خواهیم کرد بلکه بتوانیم در آینده نزدیک جشن احیای واحدهای راکد را در استان کردستان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری در نشست هم‌اندیشی واحدهای راکد که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد داریم احیای واحدهای راکد بسیار مهم‌تر از احداث واحدهای جدید است چون در احیای واحدهای راکد با تسهیلات و مدت زمان کمتری می‌توان به تولید و اشتغال دست یافت.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی گفت:
به جرأت می‌توان گفت ظرفیتی که در استان کردستان در بخش کشاورزی وجود دارد در شمال غرب کشور وجود ندارد، بنابراین به فعالین بخش کشاورزی قول می‌دهیم که در سفر رئیس جمهور به کردستان گشایش‌های مهمی در این حوزه اتفاق خواهد افتاد که در چهل سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در ادامه گفت:
محدودیت‌های مالی و بانکی و قانونی را درک خواهیم کرد اما از تمامی مدیران مرتبط با حوزه تولید و اشتغال درخواست می‌شود ضمن رعایت و حفظ قانون طوری حرکت کنند و تعامل داشته باشند که بتوان گره‌ای از مشکلات واحدهای راکد و نیمه‌فعال باز نمود. 

نوری گفت: قول می دهیم هر آنچه در توان داریم برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی انجام خواهیم داد و از تمامی ظرفیت‌های مجموعه دولت استفاده خواهیم کرد بلکه بتوانیم در آینده نزدیک جشن احیای واحدهای راکد  را در استان کردستان برگزار کنیم. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541822

مهمترین اخبار ایران و جهان: