نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 19:05

مانور قطع برق در چناران

مانور سراسری قطع برق، کنترل و ارزیابی آماده به کار بودن مولد برق مشترکان در شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان چناران، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نقش مهم پدافند غیرعامل در حفظ دستاوردهای صنعت برق، می‌طلبد که همواره آمادگی لازم را جهت مقابله با بحران‌ها داشته باشیم تا از اختلال در انرژی برق و خسارات ناشی از آن بکاهیم.

محسن مه آبادی افزود: این مانور با هدف کاهش خسارات، آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیر مترقبه، بهینه‌سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی به ویژه در زمان وقوع بحران برگزار شد.

وی افزود: این مانور کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین حجم خاموشی، بیشترین میزان بهره‌وری در هنگام بحران حاصل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تصریح کرد: در جهت مقاوم کردن پایه ها تبدیل شبکه سیم به کابل انجام شد تا در بروز حوادث، خسارات به حداقل ممکن برسد.

گفتنی است؛ رزمایش سراسری تست آماده به کاری مولدین تامین برق مشترکین حساس، همزمان با به کارگیری ۵ اکیپ عملیاتی این مدیریت در شهرستان چناران انجام شد.

در این مانور، گروه های عملیاتی ضمن سرکشی به شماری از مشترکین حساس از جمله فرمانداری، مراکز پرورش ماهی، پمپ بنزین، مرغداری و یک کارخانه تولیدی رب، ضمن بررسی از عملکرد؛ آماده به کار بودن مولد برق و چک لیست مرتبط را تکمیل نمودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555722

مهمترین اخبار ایران و جهان: