نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:13

نقش بسیج در تمامی عرصه‌ها نظام نمایان و ستودنی است

فرماندار شهرستان نور، با اشاره به نقش بسیج و سپاه در جنگ‌های نیمه سخت، اقتصادی، نرم ‌و ترکیبی، گفت: تفکر بسیجی از آمریکای لاتین تا آسیای شرقی خودنمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی ظهر امروز در همایش تجلیل از رزمندگان و بسیجیان گردان امام حسین(ع) شهرستان نور و خانواده‌هایشان که در سالن شهید همت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج طلیعه بزرگی که توسط امام راحل بنیانگذاری شد و نقش محوری بسیج در جهت بسترسازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) در همه عرصه‌ها مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در خنثی کردن توطئه‌‌ها پس از پیروزی انقلاب نقش مهمی را ایفا کردند، تصریح کرد: اگر حضور نیروی مکتبی، بسیجیان و دلاورمردان نبود همان اوایل انقلاب با اختلاف ماهووی که بین دو تفکر نظام امپریالیستی و نظام اخلاقی و مکتبی امام وجود داشت، قطعا انقلاب دچار چالش شده و به سمت و سوی دیگری حرکت می‌کرد.

فرماندارشهرستان نور بر نقش بسیج و سپاه در جنگ‌های نیمه سخت، اقتصادی، نرم ‌و ترکیبی تاکید کرد و افزود: تفکر بسیجی از آمریکای لاتین تا آسیای شرقی خودنمایی می‌کند و صدور انقلابی که امام راحل فرمودند بواسطه همیت تفکر بسیجی قابل مشاهده است‌.

وی به نقش حائز اهمیت لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و گردان‌های امام حسین(ع) در حفاظت از مرزها اشاره کرد و گفت: با توجه به نفوذ جریان‌های مختلف از غرب کشور، اگر حضور بسیجیان در حفاظت‌ از این مرزها نبود، امروز شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583066

مهمترین اخبار ایران و جهان: