نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 11:52

آغاز مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید ستاد اجرایی فرمان امام

مراسم تکریم محمد مخبر و معارفه سید پرویز فتاح به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در محل این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم محمد مخبر و معارفه سید پرویز فتاح به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ستاد اجرایی فرمان امروز پنجشنبه یازدهم آبان ماه 1402 برگزار شد.

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم با اشاره به کارنامه ۱۶ ساله مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام گفت: وی در همان اول برای اجرایی کردن این ماموریت ساختار سازی کرد و توانست اقدام خوبی را در این راستا انجام دهد.

نوروزی ابراز کرد: ساختار درونی ستاد فعالیت خود را به سمت شبکه های مردمی هدایت و بر ایجاد شبکه های اجتماعی تکیه کرد و ۳۵۰ هزار کارآفرین روستایی، ۴۱۰ هزار کشاورز در طرح ملی جهش تولید و ۳۰۰ هزار نفر از مردم در گروه های پیشرفت کمک کردند.

وی ادامه داد: ۲۰ هزار معتمد محلی و ۶۰ هزار کنشگر تاثیرگذار، ۱۲هزار گروه جهادی و ۷۰ هزار گرو سلامت جمعیت و ۱۸۰۰ نخبه در محیط های کار اشتراکی دانش بنیان و هزار تسهیل گر در کشور به کمک ما آمدند  و در محرومیت زدایی و اقتصاد داشته اند. با این حال ما توانسته ایم ۸میلیون سهام دار در بورس داشته باشیم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام گفت:  ما شاهد رشد ۶۳ برابری در مراکز فرهنگی و اجتماعی بوده ایم و رشد ۵ برابری نسبت به انباشت کمک با هدف رفع محرومیت در مقایسه با فروش املاک داشته ایم. به طوری که هر یک میلیون فروش املاک در ستاد اجرایی به ۵میلیون تومان سود رسیده و این برای رفاه محرومیت استان‌ها هزینه شده است.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558622

مهمترین اخبار ایران و جهان: