نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 08:34

افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل کالا در زنجان ابلاغ شد

معاون حمل و نقل این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: دستور افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل کالا و بار با موافقت ستاد تنظیم بازار در زنجان ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی مدقالچی، معاون حمل و نقل این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار به درخواست شورای عالی ترابری، در خصوص تعدیل نرخ جابه‌جایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده موافقت کرد.

معاون حمل و نقل این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به افزایش۳۰ درصدی کرایه حمل کالا افزود: بر این اساس، نرخ شاخص با اعمال افزایش ۳۰ درصدی، ۵ هزار و ۵۰۰ ریال به ازای حمل هر تن_کیلومتر مصوب شده است.

وی با یادآوری این‌که بیش از یک‌سال از به‌روزسانی قیمت‌ها گذشته است، تصریح کرد: با در نظر گرفتن تمام موارد دخیل در حمل‌ و نقل بار، تصمیم افزایش نرخ کرایه حمل اتخاذ و عملیاتی شد.

مدقالچی عنوان کرد: فایل جدید نرخ مسیر بارگیرها نیز از دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان قابل دریافت است و اداره کل راهداری موظف است در صورت مشاهده موارد نامتعارف در اسرع وقت موضوع را به دفاتر حمل و نقل کالا اعلام کند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234666

مهمترین اخبار ایران و جهان: