نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 18:56

فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر در ماه رمضان ۷۳ درصد افزایش یافت

بوشهر- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر در ماه رمضان ۷۳ درصد افزایش یافت.

جواد احمدی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های قرآنی ابلاغی از سازمان بوشهر در ماه رمضان در محورهای کرسی‌های تفسیر، محافل انس با قرآن، محافل جزءخوانی و کرسی‌های تدبر در قرآن کریم امسال ۸۸۸ برنامه قرآنی گزارش و ثبت شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۴ فعالیت قرآنی در استان ثبت شده بود اضافه کرد: در این حوزه از استان‌های برتر کشور هستیم.

وی افزود: ثبت ۸۸۸ برنامه قرآنی اعم از کرسی‌های تفسیر ۶۵ جلسه، محافل انس با قرآن ۵۴ برنامه، محافل جزءخوانی ۴۶۴ مراسم و کرسی‌های تدبر در قرآن با ۷۹ برنامه در ۱۰ شهرستان این استان بیانگر رشد ۷۳ درصدی ثبت و گزارش فعالیت‌های قرآنی نسبت به سال گذشته است.

احمدی‌منفرد بیان داشت: علی‌رغم تقارن ایام ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز و در بوشهر، استقبال چشمگیر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در محافل و مساجد تحسین‌برانگیز بود.

وی ضمن قدردانی از ادارات شهرستان‌ها در برگزاری عملیات رمضان افزود: هماهنگی‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت عالمانه موجب شد استان بوشهر از چهار استان برتر، در ارائه گزارشات عملکرد قرآنی در کشور شد.

وی عنوان کرد: کسب رتبه پنجم در سال گذشته و احراز رتبه چهارم در ماه رمضان امسال بیانگر تلاش مجاهدانه کارشناسان، مدیران و مراکز قرآنی، مربیان قرآنی و استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200722

مهمترین اخبار ایران و جهان: