نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:00

مطالبه مجازات اشرار مسلح، ترند اول توییتر در ایران

فعالان فضای مجازی با تولید و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب خواهان اجرای فوری قانون و حکم صادر شده برای اشرار و قاتلین شهدای مدافع امنیت در خانه اصفهان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مطالبه‌گران مجازات قانونی قاتلان حادثه تروریستی خانه اصفهان هشتگی را با عنوان مجازات اشرار مسلح از ۲۵ اردیبهشت ماه در توییتر به راه انداختند که در کمتر از یک روز ترند اول توییتر در ایران شد.

در واقع مطالبه‌گران این هشتگ را در حمایت از مجازات قانونی قاتلان سه شهروند شهیدان محسن چراغی، محسن حمیدی و محمدحسین کریمی ساخته‌اند.

 

 

در متن مشترکی که تعدادی از آن‌ها منتشر کردند نیز آمده است:
یادتونه قاتل شهید حمید رضا الداغی معلوم شد قبلاً یه نفر رو کشته براش رضایت گرفتن این جماعت که به راحتی اسلحه دست می‌گیرن و آدم می‌کشن رو اگر زود به موقع مجازات نکنید باعث میشه یه مشت اوباش شیر بشن به آزار، اذیت و آدم کشی.

 

یکی از کاربران هم نوشت: اگه برادرت، اگه پسرت، اگه پدرت رو کشته بودند بازم می‌گفتی نباید مجازات بشوند.
کاربری با اشاره به صحبت‌های پدر شهید چراغی نوشت:
پدر شهید چراغی: کاش ۱۰۰ بار مرده بودم اما پسرم زنده بود. چگونه می‌توان کمی از درد این پدر کاست، فقط با مجازات اشرار مسلح

 

به گزارش فارس، در جریان اغتشاشات سازماندهی شده و براندازانه سال گذشته، سه نفر از مدافعان امنیت، توسط تعدادی اشرار مسلح در میدان نگهبانی خانه اصفهان به شهادت رسیدند.
مجرمان این حادثه پس از دستگیری در دادگاه به اقدام خبیثانه و شرورانه خود در کشتن سه هم وطن‌شان اعتراف کردند.

پایان پیام/۶۳۱۳۸/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1217866

مهمترین اخبار ایران و جهان: