نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 15:06

دستگیری متهم متواری ۲ هزار میلیارد ریالی در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری متهم متواری ۲ هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت: متهم تحت عنوان تحویل خودرو به متقاضیان کلاهبرداری کرده بود و دارای ۱۷۶ شاکی در استان است.

جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، ظهر شنبه ۷ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: متهم متواری و کلاهبردار ۲ هزار میلیارد ریالی که دارای ۱۷۶ شاکی در استان است، دستگیر شد.

وی افزود: متهم که در سنوات گذشته با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به جعل و کلاهبرداری از تعداد ۱۷۶ نفر تحت عنوان تحویل خودرو به متقاضیان کرده بود، دستگیر و به زندان مرکزی ایلام تحویل داده می‌شود که با استفاده از ترفندهای خاصی به مرخصی اعزام و متعاقب آن متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: متهم پس از متواری شدن در یکی از شهرستان‌های استان تهران با هویت جعلی در یک کشتارگاه دام تحت عنوان نگهبان استخدام و مشغول به کار می‌شود.

سلمانی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان موفق شدند، ضمن هماهنگی با مقام قضائی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات لازم متهم را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به اتهام کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی جهت تحمل ادامه مجازات به زندان مرکزی ایلام تحویل داده شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ ۲۲ آذرماه سال جاری نیز ۲ متهم متواری تحت تعقیب مراجع قضائی در شهرستان چرداول دستگیر شدند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650922

مهمترین اخبار ایران و جهان: