نیوز سیتی!
20 فروردین 1403 - 10:21

انتقام شهدا را خواهیم گرفت اما با تدبیر و عقلانیت|گفتگو

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بسیار اصرار دارد ایران را درگیر جنگ کند، گفت: تدبیری که در نظام اسلامی دیده شد این بود که ما در هر حال انتقام شهدایمان را خواهیم گرفت اما با تدبیر و عقلانیت.

سردار احمد غلامپور فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس و استاد دانشگاه امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جنگ اسرائیل با مردم فلسطین و همچنین حمله اخیر به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و یارانش اظهار داشت: اتفاقاتی که در چند ماه گذشته در منطقه پیش آمده و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به مردم غزه انجام می‌دهد، در نوع خودش استثنایی و کم نظیر است و عواقب و آثار ناشی از این حمله وحشیانه نه تنها در منطقه که در دنیا خودش را نشان می‌دهد.

سردار غلامپور ادامه داد: الان دید مردم دنیا و حتی منظر حکومتهایی که به نوعی حامی این رژیم اشغالگر بودند نسبت به آن تغییر کرده و رژیم اشغالگر الان در منجلابی گیر کرده که تقریبا می‌شود گفت نجات از آن غیر ممکن است.

این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس افزود: یکی از راهکارهایی که اسرائیل به دنبال آن است تا خودش را از این منجلاب و گرداب نجات دهد این است که بتواند ایران را به صورت مستقیم درگیر این جنگ کند و می‌داند اگر ایران وارد این جنگ شود، رویکرد و جهت جنگ تغییر می‌کند و اسرائیل می‌تواند نفس راحتی بکشد و حتی خودش را نجات دهد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بسیار اصرار دارد که بتواند ایران را درگیر جنگ کند، اظهار داشت: لذا این اتفاقاتی که صهیونیستها در این یکی دو ماه اخیر با به شهادت رساندن سرداران و مسئولین ما بخصوص در منطقه مقاومت سوریه رقم می‌زنند و بخصوص این اقدام آخر که یک نوع خودزنی بود، چون حمله به سفارت  و اماکن دیپلماتیک به معنی حمله به آن کشور است، دلیلش باز کردن پای ایران به جنگ است.

سردار غلامپور تاکید کرد: لذا تدبیری که در نظام اسلامی دیده شد این بود که ما در هر حال انتقام این شهدا را خواهیم گرفت اما با تدبیر و عقلانیت و به طوری که رژیم صهیونیستی نتواند به هدف و منظور خود برسد.

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید حداقلِ این جنگ این است که دولت فعلی رژیم صهیونیستی حتما سقوط خواهد کرد و این را نزدیکترین و حامیان اصلی این رژیم هم می‌گویند و حداکثرِ آن هم انشاءالله ساقط شدن کل رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین تصریح کرد: این را بدانید که رژیم جعلی صهیونیستی، دیگر شکل و شرایط سابق را نه در منطقه و نه در جهان نخواهد داشت و رو به زوال خواهد رفت.

سردار غلامپور در ادامه این گفتگو با بیان اینکه سردار زاهدی از مجاهدینی بود که شهادتش برای ما بسیار دردناک بود، افزود: از طرفی هم خوشحالیم از اینکه او پس از 40 و چند سال مجاهدت و زحمت بخصوص در مقاومت در شرایطی استثنایی به شهادت رسید، در ماه مبارک رمضان، در روز شهادت حضرت علی(ع) و در ساعت اذان و هنگام افطار و به دست شقی ترین دشمن خدا و این سعادتی نیست که نصیب هر کسی شود.

این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس تاکید کرد: سردار زاهدی از افرادی بود که از ابتدای انقلاب و بعد در کردستان و بعد جنگ و بعد جبهه مقاومت، مسئولیتهای مختلفی داشت و این مجاهد فی سیبل الله یک روز در طول عمرش آرام و قرار نداشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1696422

مهمترین اخبار ایران و جهان: