نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 18:38

تارتار: ارزش پیروزی بازی فردا بیشتر از ۳ امتیاز است

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: دو تیم آلومینیوم و ملوان بندر انزلی در جدول نزدیک هم هستند، به همین دلیل ارزش پیروزی فردا بیشتر از کسب ۳ امتیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی فردا همانند سایر بازی ها، بازی سختی است.

وی افزود: هر دو تیم امسال شرایط مشابه به هم داشتند، در آغاز فصل تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی و بازیکنان داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بیان کرد: آلومینیوم نتایج خوبی کسب کرده، ثبات خوبی داشته و هفته گذشته تیم قدرتمند سپاهان را شکست داد.

تارتار افزود: بازی سختی را پیش بینی میکنم، برای هر دو تیم، امسال ما هم سال خوبی را پشت سر گذاشتیم، بچه ها به خود باوری خوبی رسیدند.

وی ادامه داد: در اکثر بازی ها ، تیم ها برای نباختن مقابل ما بازی می کنند، حتی تیم های مدعی که این نشان می‌دهد ما بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ارزش برد بازی فردا بیشتر از سه امتیاز است، در جدول دو تیم نزدیک هم هستند.

تارتار با اشاره به عدم بازی کاظمین در بازی فردا به دلیل مصدومیت، در خصوص جذب بازیکنان سرباز گفت: بعد از بازی تمرکزمان را نقل و انتقالات میگذاریم، در حال حاضر تمرکز ما برای بازی فردا است.

وی افزود: سعی ما این است بازیکن سربازی را جذب کنیم که انگیزه بالا برای حضور در ملوان را داشته باشد، و ملوان را به یک چشم تیم بزرگ نگاه کند نه اینکه بخواهد از بالا به ملوان نگاه کند، این ملوان است که از بالا به بازیکنان سرباز نگاه می کند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621066

مهمترین اخبار ایران و جهان: