نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 01:14

جلسه نمایندگان و استاندار و امام جمعه درباره سفر رییس جمهور به هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: طرح‌ها و مصوبات مورد نظر هرمزگان در سفر رئیس جمهور آماده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس  عصر شنبه نهم دی ماه مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در خصوص برنامه و مصوبات پیشنهادی سفر رئیس جمهور به هرمزگان گفت‌وگو کرد.

در این جلسه مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به سفر دور نخست رئیس جمهور به استان گفت: درسفر اول رئیس جمهور بیش از 180 مصوبه مهم برای استان به تصویب رسید که بخش قابل توجهی از این مصوبات اجرایی شده و بخش دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد. 

وی افزود: در دور اول سفر بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای استان هرمزگان به تصویب رسید که رقم بسیار قابل توجهی بود. 

استاندار هرمزگان گفت: در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به استان هم با جمع‌بندی و برنامه ریزی همه جانبه تلاش داریم مصوبات بسیار خوبی در جهت توسعه متوازن استان با نگاه به آینده و پیشرفت و رونق اقتصادی هرمزگان به تصویب برسانیم. 

وی تصریح کرد: میزان اعتبار و تسهیلات پیشنهادی در این سفر به نسبت دور نخست رشد چشمگیری دارد که در صورت تایید و تصویب می‌تواند زمینه توسعه مد نظر را فراهم کند. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در طرح‌های پیشنهادی در این سفر بر روی اشتغال نیروهای بومی تاکید شده تا بتوانیم میزان بیکاری در استان را کاهش داده و نیروهای جوان استان را در عرصه‌های مختلف مشغول به کار کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در این دیدار با تقدیر از برنامه ریزی صورت گرفته و طرح‌های توسعه‌ای مد نظر استاندار و مدیران استانی اظهار داشت: در این سفر باید تلاش شود با هم افزایی همه جانبه میان مسئولان ار‌شد استانی، دغدغه‌های مهم مردم رفع شود. 

وی افزود: مسئله اشتغال، ایجاد زنجیره‌های پایین دستی صنایع مستقر در استان و حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، درمانی و آموزشی بایستی در این سفر مورد توجه قرار گیرند. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان با توجه به برنامه فعلی پیش از انتخابات است گفت: باید برای استقبال شایسته از رئیس جمهور که می‌تواند موجب شود انتخابات پر شورتری نیز داشته باشیم برنامه ریزی شود. 

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مصوبات و طرح‌های پیشنهادی استان در سفر رئیس جمهور به هرمزگان را به نماینده ولی فقیه در استان گزارش داد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621322

مهمترین اخبار ایران و جهان: