نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 13:11

توزیع ۲۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دو هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی نه ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستانهای استان قزوین توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمشید زمانی اظهار کرد: دو هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی نه ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستانهای استان توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان یک هزار و ۶۰۲ تن برنج هندی و یک هزار و ۲۷۱ تن شکر می باشد که از محل تخصیص اداره کل غله توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون ۲۰۰ تن برنج هندی و ۱۵۰ تن شکر مصرف خانوار توزیع که این طرح تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

این مسوول ادامه داد: این میزان برنج و شکر از طریق تعاونی‌های مصرفی کارمندی و کارگری و فروشگاههای معتبر و بزرگ در سطح استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده؛ به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

زمانی در پایان گفت: عرضه مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان با هدف تامین و تولید پایدار کالاها و محصولات اساسی از مهمترین اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633122

مهمترین اخبار ایران و جهان: