نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 18:13

افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد شعب اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند در استان خراسان رضوی ۱۵ درصد نسبت به انتخابات قبل افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در همایش رسانه و انتخابات که در سالن اجتماعات سازمان صدا و سیما مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه تروریستی در کرمان و ملت فلسطین را گرامی می‌داریم.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مبنای عمل ما و مجریان برگزاری انتخابات چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: خوشبختانه از نظر اجرایی با رصد گام به گام صورت گرفته، همه امور حول محور برگزاری انتخابات پرشور در استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات امن در کمال امنیت و آرامش مورد توجه قرار دارد، عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط برنامه‌ریزی مناسبی کرده‌اند و به موازات نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات این برنامه‌ها دقیق تر و گسترده‌تر خواهد شد.

نظری تاکید کرد: شهادت می‌دهم که مخصوصا در هیات نظارت به معنای اعتقادی موضوع دقیق و برحسب تکلیف و نه نگاه سیاسی، با دقت کامل فرایند تایید صلاحیت انجام گرفته و بدون ذره‌ای اعمال نظر سیاسی این اقدام انجام شد. به هیچ عنوان نگاه سیاسی در تایید و یا رد داوطلبین وجود نداشته و شاخص‌های فردی ملاک بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی هم مقوله سلامت انتخابات چه قبل و چه حین برگزاری آن برای ما بسیار مهم است. دراین راستا برگزاری انتخاباتی امن و دارای سلامت از دستور کارهای جدی است که پروسه آن در جریان است.

نظری به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پرداخت و گفت: همه اعم از مردم، مسوولین و دستگاه‌ها باید با هم‌افزایی و برای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی دربرابر استکبار جهانی پای کار باشیم. به طور طبیعی تک تک ما در امر مشارکت نقش آفرینی داریم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای انتخابات پیش رو تعداد شعب در استان ۱۵ درصد افزایش دارد، تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در شعب اخذ رای تعبیه شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632322

مهمترین اخبار ایران و جهان: