نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 10:07

خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است

بوشهر- فرماندار گناوه ادامه راه پرافتخار شهدا را با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری دانست و گفت: خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در یادواره شهدای جزیره مجنون و ۳۳ شهید پایگاه امام حسن عسکری (ع) گناوه اظهار داشت: حماسه مجنون یادآور شجاعت و دلاورمردی های رزمندگان و جوانان و پدران و مادران شهدا و ایثارگران است که با تمام وجود خود فرزندان خود که ثمره زندگی و هستی آنها بود را در راه معامله با خدای بزرگ و در ادای تکلیف الهی و تبعیت از فرمان رهبر و مقتدای خود راهی جبهه‌های حق علیه باطل کنند و در این راه مقدس تقدیم کردند.

فرماندار گناوه افزود: این حماسه و از خودگذشتگی ها برای همیشه تاریخ زنده می‌ماند و به همه قدرت طلبان و استکبار جهانی اعلام می‌کند که تا ما سربازان و جان‌نثاران در راه خدا، دین خدا و ولی خدا هستیم و برای احیای اسلام ناب و دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

وی گفت: امروز همه نظام جمهوری اسلامی به پاس خون شهدا پابرجاست و مدیون شهدای والامقام است که در میدان مجنون و مجنون‌ها مردانه جنگیدند و عاشقانه جان خود را در راه اسلام و کشور و نظام تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات بیش از ۱۷ کیلومتر در مسیر مخوفی که انسان از دیدن وحشت دارد ولی مردان و جوانان ایرانی و فرزندان این آب و خاک با توکل بر خدا در این میدان حضور یافتند و از هر سختی‌ها گذشتند و پیروزی‌ها کسب کردند و امروز برای همیشه زنده اند تا ما با افتخار بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.

وی گفت: امروز همه ما در محضر شهدا سوگند یاد می‌کنیم که راه پرافتخار شهدا را با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری و خدمت رسانی به مردم شجاع و با بصیرت و ایران اسلامی ادامه خواهیم داد و در این راه انجام وظیفه خواهیم کرد.

فرماندار گناوه از همه دست اندرکاران این برنامه تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306922

مهمترین اخبار ایران و جهان: