نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 23:11

ظرفیت‌های صنایع دستی استان اردبیل به جهانیان معرفی شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه صنایع دستی،گردشگری و میراث فرهنگی در سطح جهانی معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان در دیدار با سعد القدومی، رئیس شورای جهانی صنایع دستی، اظهار کرد: استان اردبیل در حوزه‌های صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار زیاد و قابل توجهی دارد که در سطح جهانی به مردم کشورها در قاره‌های مختلف معرفی شود.

وی افزود: از آقای القدومی رئیس شورای جهانی صنایع دستی درخواست داریم باتوجه به جایگاه جهانی خود در معرفی بین‌المللی ظرفیت‌های مهم استان اردبیل در حوزه‌های مختلف صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی را در دستور کار خود داشته باشند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر در سطح استان اردبیل به حرفه‌ای صنایع دستی مشغول هستند و بخش قابل توجهی از این فعالین به شکل خانوادگی مشغول هستند.

صنایع دستی اردبیل بسیار چسم‌نواز است

سعد القدومی، رئیس شورای جهانی صنایع دستی اظهار کرد: بنا به درخواست مسئول عالی رتبه استان اردبیل مبنی بر معرفی ظرفیت‌های بسیار مهم و چشم‌نواز استان در بخش‌های صنایع دستی،گردشگری و میراث فرهنگی را حتما در دستور کار خواهیم داشت.

رئیس شورای جهانی صنایع دستی گفت: باتوجه به بازدید‌های انجام شده، صنایع دستی استان اردبیل ظرفیت بسیار ویژه‌ای داشته و می‌تواند به یکی از اصلی ترین قطب‌های صنایع دستی جهان تبدیل شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1278822

مهمترین اخبار ایران و جهان: