نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 13:43

برنامه‌های دهه فجر صرفاً برای ارائه گزارش عملکرد نباشد

میامی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر صرفاً برای ارائه گزارش عملکرد نباشد، گفت: برنامه‌ها باید کاربردی و دارای هدف تبیینی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس خرمیان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی میامی به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه باید قدردان توفیق الهی انقلاب اسلامی باشیم چرا که در زمانی که طاغوت در دنیا حکم فرما بود، امام (ره) با همراهی مردم کاری کرد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، تاکید کرد: در برهه پیچیده‌ای هستیم که هیچ زمان اسلام و پیروان آن درگیر چنین فتنه و نیرنگ‌هایی نشده بود.

وی با بیان اینکه دشمنان با روش‌های مختلف کار کردند تا ایران سربلند وجود نداشته باشد اما مردم ما بسیار خوب به صحنه آمدند و علی‌رغم تمام فشارهای اقتصادی که وجود دارد، نگذاشتند که دشمنان به اهدافشان دست یابند، بیان داشت: مشکلات حاکم بر جامعه بیشتر از ضعف فضای رسانه ای دولتمردان ما است چرا که اگر بتوانیم خدمات دولتمردان را به گوش مردم برسانیم، بسیاری از ابهامات حل می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه درست است که در کشورمان مردم در فشار اقتصادی هستند اما زمانی که دشمنان قصد داشتند شرایطی را ایجاد کنند که مردم حرفی از دین نزنند، ایستادگی درخشان مردم را شاهد بودیم، ابراز کرد: علی رغم تمام گسل هایی که بین ما و نسل جدید وجود دارد، مردم بار دیگر نشان دادند که اهل ایستادن هستند.

خرمیان با بیان اینکه علی رغم اینکه در مسیر انقلاب اسلامی ریزش هایی را شاهد بودیم اما با رویش های انقلاب قابل قیاس نیستند، بیان داشت: مکتبی که حاج قاسم به واسطه همین رویش ها پدید آورد آثاری داشت که برای نخستین بار در کاخ کرملین نماز خوانده شد و رئیس جمهور روسیه به نخست وزیر کانادا اعلام می کند که اگر به مسلمانان جسارتی صورت گیرد، ارتباط اقتصادی مان را با شما قطع می کنیم و این آثار و برکات رویش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر علمای بزرگ اسلام نیز با دلهره و ترس در پیاده روی اربعین حضور پیدا می‌کردند، تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد هستیم که از جای جای دنیا و حتی کشورهایی که دین شان اسلام نیست، در اربعین حضور باشکوه دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت اهل بیت (ع) است و هر آنچه امروز شاهد هستیم از تشعشات انقلاب است لذا حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، افزود: اگر اقداماتی که برای دهه فجر در نظر داریم صرفاً برای ارائه گزارش کار باشد، موفق نخواهیم شد و رسالت سنگینی بر گردن مان قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1004966

مهمترین اخبار ایران و جهان: