نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:12

لزوم توسعه اشتغال و بازگشت کارخانه‌های تعطیل لرستان به چرخه تولید

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم توسعه اشتغال و بازگشت کارخانه‌های تعطیل این استان به چرخه تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف، حکم اسلام و قرآن است و همه باید به آن عمل کنند، اظهار داشت: حجاب مصونیتی بزرگ در مقابل آسیب‌های اجتماعی است.

وی، تصریح کرد: باید به این حکم شرعی و قرآنی به خوبی و درستی عمل شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه امنیت را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در ایران خواند و گفت: دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی و غیردولتی به پاس قدردانی از این موهبت لازم است همچنان بر سلامت اجتماعی مجموعه نظارت کنند چرا که رعایت حجاب و عفاف و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های کاری آنها ضروری است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در همه عرصه‌ها، این خدمات را به دو دسته خدمات قابل تقدیر و خدمات قابل تغییر تقسیم کرد و گفت: خدمات قابل تقدیر دولت سیزدهم شامل اجرای موفق طرح واکسیناسیون عمومی، ارتباط مفید و مؤثر با کشورهای همسایه و ورود به برخی پیمان‌های منطقه‌ای، به ثمر رسیدن برخی طرح‌های بزرگ در شهرهای بزرگ، اجرای طرح اقدام ملی مسکن و توسعه بیمه رایگان است.

وی در ادامه به تشریح خدمات قابل تغییر دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: برخی از این خدمات نیازمند تغییرات اساسی و بنیادین هستند که تغییر نگاه دولت به توسعه اشتغال در لرستان و بازگشت کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان به چرخه تولید از جمله مهم‌ترین آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، همچنین تغییر جایگاه برخی افراد در قوه مجریه را از جمله این خدمات قابل تغییر خواند و افزود: جا به جایی این افراد می‌تواند موجب شتاب بیشتر توسعه کشور شود.

حجت الاسلام شاهرخی، تصریح کرد: برخی از این افراد متأسفانه از ریل انقلاب خارج شده اند و باید به آن برگردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974622

مهمترین اخبار ایران و جهان: