نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 18:51

۱۶۰ موکب سیار دانشجویی گیلان به عراق اعزام شدند

مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گیلان از عزیمت ۱۶۰ موکب سیار دانشجویی گیلان در ایام اربعین حسینی به عراق خبر داد و گفت: ۱۶۰ گروه و موکب سیار از دانشجویان گیلان در پویش#در_مدار_حبیب ارائه خدمات می‌دهند.

هادی موسی‌زاده مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه دانشجویان نقش مهمی در برپایی موکب اربعین در کشور عراق دارند، اظهار کرد: هر ساله تعداد زیادی دانشجو در ایام اربعین در قالب موکب‌های دانشجویی و یا در دیگر موکب‌ها شروع به خدمات‌رسانی به زوار در حوزه‌های مختلف می‌کنند.

وی از عزیمت ۱۶۰ موکب سیار دانشجویی گیلان در ایام اربعین حسینی به کشور عراق خبر داد و گفت: ۱۶۰ گروه و موکب سیار از  دانشجویان استان گیلان در پویش#در_مدار_حبیب ارائه خدمات می‌دهند. 

 مسؤول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به تشکیل گروه و کمیته‌های فرهنگی، پزشکی و اجتماعی در پویش#در_مدار_حبیب بیان کرد: در این پویش ۱۲۵ گروه فرهنگی، ۱۵ گروه پزشکی و ۲۰ گروه طب سنتی تشکیل گردیده و در موکب دانشجویان به زوار ارائه خدمات‌رسانی می‌کنند.

موسی‌زاده با بیان اینکه ۵۶۰ دانشجو با تشکیل گروه های سه تا چهار نفر در این پویش خدمات‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: در دومین سال پویش #در_مدار_حبیب، دانشجویان و خادمین امام حسین(ع) در قالب موکب‌های سیار و به صورت گروهی  در مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق، در سه عرصه فرهنگی، طب سنتی و پزشکی مشغول به خدمت‌رسانی به زوار الحسین (ع) می‌شوند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479266

مهمترین اخبار ایران و جهان: